joi, 24 octombrie 2019

Sony Ericsson Aino

Sony Ericsson Aino sau U10i este un model interesant lansat in anul 2009. Pe baza de slide, telefonul ingloba si tehnologia touch screen, intr-un model frumos de tinut in mana si destul de placut la atingere.

Ok, Sony Ericsson se pare ca invata despre competitie, cu modele mai interesante decat Nokia care era mai in urma fata de tehnologia propusa de cei de la Sony Ericsson, din punctul meu de vedere. Insa sa revenim la U10i.
 Ok, poza buna o face si numarul de MegaPixeli insa calitatea la 8.1Mpx este putin cam slaba in ceea ce priveste Sony Ericsson Aino. Era un pas inainte pentru producator insa nu era fruntas la categoria fotografii facute cu telefonul.

 Software-ul era foarte interesant, foarte usor de folosit, ecranul era lumios si culorile erau vivide. Imi place foarte mult acest telefon din acest motiv. Este incomparabil cu calitatea Nokia de la acelasi moment.
 Faptul ca avea si touchscreen, Aino era un telefon destul de interesant din toate punctele de vedere. E adevarat ca nu este un touchscreen foarte performant insa isi facea datoria.
Acesta este un exemplu de poza facuta cu telefonul. Nu este rea dar nici cea mai buna. Era o poza relativ ok pentru un device care ingloba destul de multa tehnologie.
Am luat cu emotie acest telefon cand am avut ocazia dat fiind ca nu stiam mare lucru despre el si nu ma interesasem inainte. Am avut placerea sa descopar un telefon integral "burdusit" cu tehnologie. Pot spune ca Sony Ericsson Aino m-a impresionat si cel mai mult mi-a dovedit ca, desi incomparabila tehnologia de la acel moment cu cea de azi, daca iti doreai ceva sa faci pentru a te lupta cu competitia este sa inovezi continuu si sa aduci noutati pe piata. Acest lucru Nokia nu il mai facea si pentru ei incepea declinul pe care toti il stim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu