vineri, 29 noiembrie 2019

Apple Airport Extreme

Știu, nu e nici telefon nici calculator. Este un router. Wireless. În ziua de azi nu exista o pasiune pentru routere wireless însă m-am gândit ca acesta poate sa aibe potențial.



As merge pe ideea designului dacă ar fi ceva sa îmi placa la Apple Airport Extreme. Pe de alta parte, este vorba de anul de fabricație. 2003. Câți dintre noi aveau router wiress în 2003? Eu unul nu eram pe lista aceea.

În 2003 aveam încă rețeaua de cartier unde totul mergea cu ultra viteza, atunci când mergea, când nu ploua prea tare, când nu bătea vântul prea tare, când nu se rupea un fir, când nu se alătură alt user....

Poate nu pentru toți experienta era aceeași însă cert este ca eu nu aveam router Wi-Fi în 2003. Cu atât mai mult Apple.
De fapt Apple a făcut o schema vicleana, as putea spune. În interiorul Airport Extreme este un card Wi-Fi, același card folosit la calculatoarele perioadei pentru a avea Wi-Fi.

Deci practic, Apple a luat ceva ce deja producea, a făcut un design atractiv și a făcut loc pe piața de un produs inovativ. 

Da, pot spune ca nu îmi pot aduce aminte de niciun alt producător de routere sau calculatoare ale acelei perioade care sa fi făcut ceva similar. Ceea ce spune despre Apple ca nu au inventat ceva ci au făcut din ceva banal, ceva de adus aminte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu