duminică, 1 martie 2020

Ericsson GA628

Desi am mai facut o data review la Ericsson GA628 este prima data cand il gasesc in cutia sa originala, alaturi de accesoriile sale originale si complet functional. Mai mult, bateria inca tine 2 zile, inca. 

Aparut in anul 1996, Ericsson GA628 este unul din primele cele mai populare telefoane ale anilor ´90. Ce poate fi considerat interesant este ca din ce stiu Ericsson GA628 este primul telefon personalizabil din punct de vedere al culorilor. Plasticul care era la tastatura isi putea asorta culoarea si cu cercul de la baza antenei.
Am considerat ca e bine sa expun toate variantele de culor pe care eu le am pentru a ne face o idee mai buna asupra culorilor si combinatiilor de culori. Preferatul meu este pe galben.
Dar, si asa, consider ca toate arata bine pe fiecare din culorile prezentate, asa cam am mai tras cateva cadre pentru bucuria celor care apreciaza modelul si producatorul.
Telefonul achizitionat este una din cele mai bune telefoane vintage pe care le-am gasit, cutia fiind impecabila, aparatul neavand urma de folosinta. Imi place mereu cand gasesc lucruri de genul acesta si mai ales le gasesc la proprietarii de drept ale aparatelor. Povestile lor referitoare la momentul achizitiei aparatului sau de dupa acesta mereu sunt fascinante.
,
Asa ca si de aceasta data am fost incantat sa cunosc un om care a pastrat in perfecta conditie acest aparat si pentru o suma decenta a reusit sa se desparta de device-ul care i-a fost alaturi mai bine de 20 de ani.
Cine se simtea inspirat putea sa isi aleaga una din culorile cu care venea in pachet GA628 care sa se potriveasca stilului sau. E adevarat ca dupa momentul respectiv au aparut si alte culori si alte teme de plastice care au facut din GA628 un telefon extrem de personalizabil din acest punct de vedere.
Pachetul complet arata asa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu