luni, 27 septembrie 2021

Apple Iphone 5C

Modelul 5C aparut in anul 2013 este primul model de iPhone "de buget". Spun asta pentru ca iPhone deja lansase iPhone 5 care era fabricat din metal si sticla (materiale premium pentru industria telefoniei mobile) care il facea pe iPhone 5 mai scump decat fratele sau, 5c.
In mod evident, iPhone 5c era varianta iPhone 5 mai ieftina, mai putin premium dar la fel de bun ca si fratele sau. Pentru acest review am ales aceeasi culoare de iPhone 5 pe care am avut-o si la momentul aparitiei sale, adica albul. 
De mentionat ca iPhone 5C venea in cateva culori indraznete care imi aduceau aminte de momentele initiale ale lui iMac. Culorile pe care iPhone 5C le avea erau Albastru, Rosu, Galben, Albastru si Verde, pe langa Alb. Toate erau culori frumoase din punctul meu de vedere, care reprezentau utilizatorul. Ce de atunci mi s-a parut interesant si bine gandit a fost panelul frontal care avea culoarea neagra indiferent de culoarea lui iPhone 5c
Apple isi facea cunoscuta prezenta si pe piata telefoanelor putin mai ieftine, de buget, dar mentinand aspectul fresh si look-ul sedimentat de catre calitatea acestor device-uri.
iPhone 5C nu a fost stralucit prin ceva anume, nu a adus nicio inovatie de ultima ora asa cum alte modele de iPhone au facut-o insa ce a adus a fost accesibilitatea financiara si a altor clienti care-si doreau iPhone si nu isi permiteau pana atunci. De fapt strategia firmei americane o condisder geniala, dat fiind ca odata ce intrai in mediul Apple, te captiva oarecum toate avantajele cu care venea la pachet telefonul.
Feel-ul premium, fluiditatea device-ului, aspectul, balanta perfecta intre software si hardware erau doar cateva dintre calitatile iPhone-ului 5c.
Ca si ruda sa apropiata, iPhone 5, iPhone 5c venea cu incarcaotorul cu care ne-am obisnuit de atatea generatii, lightning cable, care a ramas generatii dupa acest telefon.
Ca si comparatie intre 4s si 5c, se poate observa ca Apple a schimbat ideea panelului care detinea culoarea spatelui, in favoarea unuia negru, asa cum l-a mentinut de atunci inainte fara intrerupere, la toate modelele.
In final, iPhone 5c as spune ca este unul din cele mai atragatoare iPhone-uri pe care le-am avut. Nu am avut dorinta sa il protejez ca pe celelalte iPhone-uri, fiind unul ieftin si nefiind nevoie sa spargi banca pentru a-ti lua altul, feeling-ul era ca detineai un produs premium, desi era de buget, aveai acces la toate lucrurile pe iOS-ul lansat de apple in acel an si cate si mai cate. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu