miercuri, 16 octombrie 2019

Siemens M55

2003 aducea cu sine multe modele interesante printre care si Siemens M55. Un telefon de altfel simplu, insa cu ecran color de 4096 culori si cu un design futuristic.

Recunosc ca nu am fost mare fan Siemens, telefoanele produse de acestia nu mi s-au parut cu mult diferite fata de concurenta, in anumite cazuri erau deseori depasite desi erau lansate odata cu competitorii lor.
 M55 nu este diferit. In 2003 Nokia lansa 3650, primul telefon cu inregistrare video si camera VGA. Foarte avansat pentru acel moment, datorita si sistemului de operare Symbian care debutase de cativa ani si se dezvolta rapid.
 Insa, atunci cand ocazia s-a ivit sa achizitionez acest telefon nu am ezitat. Si este simplu, telefonul este in perfecta stare de functionare, bateria tine mai mult de 2 zile, telefonul putand fi si astazi folosit ca un telefon secundar in cazul in care utilizatorul se acomodeaza, sau, dupa caz, se re-acomodeaza cu dimensiunile reduse.

                                      
 Telefonul prezentat l-am gasit in pachetul sau original, cu incarcator, casti si cartile cu care pachetul venea si este interesant sa vezi cum 16 ani mai tarziu, Siemens a produs si livrat acest produs.
 Ce nu mi-a placut la Siemens era faptul ca nu se focusau pe 10 modele/an cum facea Nokia, ci la cateva si bune. De aici plecand, nu am inteles niciodata cum de un producator destul de cunoscut precum Siemens era, nu a putut face investitii in cunoasterea pietii sau in tehnologie pentru a putea tine pasul cu competitia.
Asta nu inseamna ca telefoanele nu erau bune. Erau telefoane durabile, dat fiind si utilizabilitatea lor din zilele noastre, insa ceea ce mi-a lasat ca impresie mereu Siemens este ca au fost cu un pas in urma celorlalti. Cu toate ca SL45i a fost una din cele mai mari socuri ale momentului, prin faptul ca avea posibilitatea de redare mp3 si avea un card de memorie suficient de generos in acest sens.
 Cu toate acestea, designul, culorile M55 erau chiar interesante, unele din cele mai vii culori de pe piata telefoanelor mobile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu