vineri, 29 octombrie 2021

Iphone 5C - Toate culorile

Nu reiau lucrurile care s-au mai scris pe canal, nu o sa mai reiau nici macar momentul lansarii lui iPhone 5c, dat fiind ca acestea sunt deja detaliate in review-ul lui iPhone 5c pe culoarea alb -  https://bit.ly/2XYdc0m . Azi va voi prezenta toate culorile lansate de catre Apple pentru gama 5c.

Daca ar fi sa comentez asupra culorilor lansate, pot spune de la inceput ca 8 ani mai tarziu se mentin la fel de vii, vivide ca la momentul lansarii. Totodata culorile lansate de catre firma americana sunt un curcubeu al veseliei, din punctul meu devedere, este o placere sa le privesti pe toate.
Ce pot spune ca imi place la aceasta suita de culori este ca sunt proportionate perfect, toate culorile par sa se potriveasca perfect pe caroseria telefonului. 
Pe de alta parte totul este asemenator in fata, culoarea neagra a panoului frontal este la fel la toate modelele, evident imprumutat de la fratele mai mare, iPhone 5.
Culorile de backround mi s-au parut interesante mereu, fiind dedicate fiecarui model iPhone 5c. Pe de alta parte, culoarea mea preferata in ceea ce il priveste pe iPhone 5c este galben, fiind foarte echilibrata fata de celelalte culori, desi niciuna nu pot spune ca imi displace in definitiv.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu