duminică, 14 noiembrie 2021

Nokia 2720

Nokia 2720 se vrea a fi un telefon pentru seniori dar cu pretentii actuale, putin infiltrati in lumea Whatsapp/Facebook, cu oarecare idei despre Tweeter si vaste dorinte de a urmari YouTube. Cam asa as descrie 2720, un nou device de la Nokia, care tooooooot lanseaza produse mai mult sau mai putin interesante.

"Are wi-fi, boss?" Are si nu numai. Are toate aplicatiile moderne intr-un pachet destul de interesant. Nu zic, am fost socat sa vad cu ce vine preinstalat, nefiind curios la momentul comandarii lui sa verific ce optiuni deruleaza cu atata maiestrie. In general comand mai multe telefoane odata si apoi vad eu ce am comandat, pana la urma nu poate fi rau sau bun.
Nu m-am asteptat nici la dimensiunile lui 2720. Mi s-a parut ca am comandat un telefon mobil si am primit un telefon fix de acum muuuuuulti ani, dar care totusi este actual. Ciudat sentiment. 
Pe langa dimensiuni si aplicatii instalate, pachetul venea cu incarcator si casti. Nimic altceva, pt ca nu ai nevoie de nimic altceva cu Nokia 2720.
Si daca vorbeam de Whatsapp, iata-l. Eram atat de incantat sa vad aceasta minune incat am uitat cum se tasteaza. Si chiar am uitat, pentru ca Nokia 2720 nu are QWERTY in mod evident, iar tastand pe tastatura de Nokia e ca si cand te leaga cineva la ochi. 
Iata galeria de aplicatii de care sunt foarte incantat sa o vad pe un ecran atat de neactual si neatractiv.
In principiu ai tot ce iti trebuie si chiar mai mult! Nokia 2720 are si SNAKE! Dar si jocuri moderne, pline de aventura si suspans.
Cand spun suspans si aventura este numai daca organizezi in prealabil o plimbare nocturna printr-o padure mai putin cunoscuta si nu ai decat Nokia 2720 cu tine. 
Da, poti face si poze cu camera sa, fiind una decenta si care se misca bine pentru un astfel de telefon. 
Ce mi-a mai placut este ecranul de pe fata telefonului, care arata notificari si informatii importante. E un lucru rar acum, sa detii un telefon care sa-ti arate numai lucrurile care ar putea fi importante. 
In concluzie, Nokia 2720 este un telefon interesant pentru cei care il pot incadra in lifestyle-ul lor si care considera ca pot face rabat la calitate, optiuni importante precum tastarea rapida si download-ul de aplicatii, altele decat cele pre-instalate.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu